www.Conspicuous.eu/actueelnieuws

Impuls of zinloos?

In Out-of-home on 26/11/2013 at 18:30

Impuls-of-zinloosWat zien we? Zijn dit impulsaankopen of is het zinloze ruimtevulling?

Analyse: Over het algemeen zijn shoppers zeer gehaast in een conveniencewinkel. Je hebt als ondernemer een fractie van een seconde tijd om de shopper te beïnvloeden om tot aankoop over te gaan.

Wat te doen? Zorg voor rust in de winkel waardoor je beter kunt opvallen, oftewel minder producten en kies voor één relevant thema. ShopperDoctor is een locatiescan van shopper marketingexpert Art Frickus die theorie samenbrengt met de praktijk en deze vertaalt naar kant-en-klare oplossingen die ‘morgen’ het gewenste effect sorteren: van verbetering van de beleving, kostenreductie tot winstoptimalisatie van uw outlet. Zie ook www.shopperdoctor.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: