www.Conspicuous.eu/actueelnieuws

Prijs je rijk… of armer?

In Out-of-home on 24/10/2013 at 17:35

Wat zien we?
Ontbrekende prijskaartjes.

Analyse:
Het niet duidelijk kunnen zien of lezen van een prijs is voor shoppers een (onbewuste) aankoopbarrière. Dit betekent namelijk een onzekerheid, dus risico. In sommige gevallen neemt de verkoop per product hierdoor met 50 procent af!

ShopperDoctorWat te doen?
Loop minimaal twee keer per week door uw eigen shop of winkel en check of alle prijzen duidelijk aanwezig en correct zijn.

ShopperDoctor is een locatiescan die de theorie samenbrengt met de praktijk en deze vertaalt in kant-en-klaar oplossingen die ‘morgen’ het gewenste effect sorteren: van verbetering van de beleving, kostenreductie tot winstoptimalisatie van uw outlet. Zie ook: http://www.shopperdoctor.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: