www.Conspicuous.eu/actueelnieuws

Sta-in-de-weg of promotiebord?

In Out-of-home on 11/07/2013 at 17:00

BordWat zien we: een promotiebord of toch alleen een obstakel voor uw zaak?

Analyse: Mensen die voorbij lopen hebben maximaal 1,8 seconde de tijd om uw ‘boodschap’ te lezen. U wilt vertellen waarom ze bij u moeten gaan eten of drinken. Geen enkele voorbijganger leest dit in de genoemde tijd.

Wat te doen: Beperk het aantal woorden tot maximaal zeven. U maakt de stopkracht nog groter door er een passende afbeelding bij te zetten.

ShopperDoctor_logo

ShopperDoctor is een locatiescan die de theorie samenbrengt met de praktijk en deze vertaalt in kant-en-klaar oplossingen die ‘morgen’ het gewenste effect sorteren: van verbetering van de beleving, kostenreductie tot winstoptimalisatie van uw outlet. Zie ook shopperdoctor.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: